Tuesday, January 18, 2011

Pulitzer Project


Ideea este sa citesc cat mai multe carti care au primit premiul Pulitzer. Nu le voi cauta, voi astepta sa vina ele la mine asa cum s-a intamplat cu Middlesex (2003) prima carte citita din cele de mai jos si cea care m-a facut sa ma gandesc la proiectul asta si cu Un deces in familie (1958) care mi-a placut, desi mi-a parut rau ca am citit descrierea scurta de pe coperta 4, spoiler total. Urmatoarea pe lista este Pe aripile vantului - o voi incepe pe 1 februarie cand incepe Chunkster Challenge si mi-as dori sa apara in calea mea si Fructele maniei. Abia am terminat La rasarit de Eden si m-am indragostit de John Steinbeck. Nu exista termen limita, nici un fel de presiune, de stres. Este un proiect de luuuunga durata drag mie.

No comments:

Post a Comment