Monday, January 24, 2011

Deliciu

Aseara voiam ceva bun, oh...si cum nu aveam chef de chec, tarta sau briose am zis sa incerc sa fac niste batoane de fulgi. Am zis ce o fi o fi, aveam toate ingredientele more or less , reteta era de mult timp in retetar, dar o neglijasem, aseara i-a venit randul.  Stiam ca lui D nu-i vor placea pentru ca hotarasem deja sa folosesc stafide in loc de cranberries deshidratate, care erau folosite in reteta de baza si el nu e fan stafide - asa ca tot ce faceam era pentru mine (muahahahaaaa) si pentru colegii de la birou (victime ale experimentelor mele culinare). Reteta este aici. Am folosit ciocolata alba Primola, stafide, fulgi Fortza Titan si miere de salcam.  Se fac foarte repede, dar trebuie sa stea in frigider cam o ora, eu am fost curioasa si dupa 45 de min am dat iama in ele :) Criticii spun ca au fost dulci, dar bune, data viitoare incerc cu ciocolata normala, miere poliflora si poate gasesc craberries deshidratate (nu-s asa dulci ca stafidele).
In alta ordine de idei, azi dimineata cand am ajuns la birou imi sosisera cartile comandate la Bookdepository in Anglia. Au venit doar 3 din 4, sper ca si a 4-a sa soseasca saptamana asta. Au venit direct la adresa indicata de mine, nu la Posta, ceea ce este super si sunt ambalate individual, fiecare intr-un plic. Am zis ca ma potolesc cu achizitiile pana la Bookfest in iunie, ma pun cu burta pe citit. Inca sunt la The Lighthouse, este in British English si merge mai greu. Am descoperit in biblioteca proprietarilor o carte de Pearl S Buck, am trecut-o pe lista scurta.(Vânt de Răsărit, Vânt de la Apus.)

No comments:

Post a Comment