Tuesday, June 7, 2011

Dare de seama

long time, no see :) cu liniute de la capat - am fost la Bc, am fost la revederea de 10 ani de la terminarea liceului (3 iunie - vineri), am petrecut, ne-am veselit, am povestit, am revazut profesorii, colegii, prietenii...am fost la Piatra, am tinut bebe de o luna si 9 zile in brate (record personal absolut), am cunoscut-o pe Cati, l-am revazut pe Silviu, care a crescut si se face din frumos mai frumos, din destept, mai destept, mai curios, mai argint viu :) , ne-am plimbat cu telegondola, foarte frumos la Piatra, da, foarte frumos. Am visat cu ochii deschisi la casuta cu alee, cu flori, cu acoperis grena, cu pauni :) Nu am cum sa uit wk asta prelungit, s-au intamplat atat de multe in cateva zile, a fost un du-te vino continuu, abia am stat cateva ore cu ai mei. Am cunoscut-o pe Alma, dupa atata timp. Acum astept concediul.

No comments:

Post a Comment