Friday, August 12, 2011

lene si inconsecventa

da...intre timp iulie si aproape jumatate din august s-au dus. ce am facut ? hm... am citit, am fost la Mahmudia, la Ghergheasa, la Eforie Nord, Budapesta (nunta Ami), Munchen (la AndyS). Concert - Jon Bon Jovi si concert Take That.







Ce am citit ? Am terminat trilogia Casa de lut - de Pearl S Buck,  ROOM (in eng) de Emma Donoghue  si Perla Chinei. Mi-am cumparat carti in eng de pe unde am fost :) imi tot propun sa tin o evidenta a cartilor pe care le am, pe care le-am citit, dar nu le dau de capat...o voi face intr-o buna zi. Sigur am mai citit si altceva inainte de Perla Chinei, dar trebuie sa ma strofoc... am inceput Sa ucizi o pasare cantatoare (asta citeam cand am fost in Eforie) dar am lasat-o la o parte...cred ca pentru Casa de lut. Acum am inceput Atonement pentru ca o am in biblioteca de catva timp, dar cred ca voi relua Harper Lee... haos in lecturile mele nu alta.
Lista de cumparaturi :
ROOM - gata citita - LOVED IT- notiunea de book trailer mi-a fost straina pana ieri , iata : http://www.youtube.com/watch?v=T8rj2otXNfM , Doamne cat de mult mi-a placut cartea asta!
The Distant Hours - de Kate Morton - nu stiu de ce ma incapatanez sa iau cartile scrise de Kate Morton, nu am citit nici una - dar am Casa de la Riverton si la Gaudeamus (2011) voi lua Gradina Uitata si le voi citi in ordinea aparitiei lor - casa, gradina, orele. 
I Shall Wear Midnight: Discworld Novel 38 - da, mi-am luat prima carte ever de Terry Pratchett , spre rusinea mea nu am auzit de el pana anul acesta, da...sunt o loaza. evident ca am nimerit un volum pentru young readers, desi nu mai fac parte din categorie :) am luat-o in eng, la recomandarea dlui B. Sa vedem daca are farmec pentru o baba ca mine.
One Day - de David Nicholls - vad ca s-a facut film dupa aceasta carte, cred ca am citit despre ea pe vreun blog de aceea mi-a atras atentia si pac, am luat-o!
si am mai luat, si cu asta termin - The Hidden Child de Camilla Lackberg, de fapt volumul 5 al seriei de 7 . nr 4 imi lipseste (The Gallows Bird), dar am 1(citit),2(citit) si 3(inca nu)
si am primit cado' de la Cris - PD James - The Private Patient - tot in eng. Cum trag cartile la mine, ceva de speriat!






No comments:

Post a Comment