Wednesday, September 21, 2011

Books


I finished in a couple of days The Stonecutter – The 3rd book of Fjällbacka series by Camilla Lackberg. I’m getting used to reading these books of the series so quickly and to discover the murderer at the end. I blame it all on Agatha and her countless books I read and enjoyed when I was in high schoolJ) I love Patrik and Erika – they now have a baby girl Maia and I like their family as much as I like Alison and Joe Dubois from the Tv series Medium. In this book a young girl is found murdered in a fishing net and Patrik has to solve the mystery. Evil lies in ordinary people, I find it difficult to believe, although I know it’s true. 



Am două cărţi de Kate Morton în bibliotecă şi  am în plan să o cumpăr şi pe a treia. Am citit-o pe prima - Casa de la Riverton şi mi-a plăcut. Va fi un Kate Morton maraton :) când o să am şi Grădina uitată. The Distant Hours o am in engleză, cred că am luat-o din Munchen. Este totuşi ceva ce nu mi-a plăcut la Casa de la Riverton, dar nu pot pune punctul pe i. Poate că mă aşteptam ca secretul să fie unul mai lugubru, poate că m-a dezamăgit Teddy, soţul lui Hannah, un Teddy atât de carismatic in primele apariţii şi din ce in ce mai antipatic şi mai rigid pe măsură ce înaintam în carte. Oricum, Grace este o fire puternică, self made woman, servitoare, cameristă, chelneriţă şi prin muncă şi ambiţie doctor în arheologie. Loială Hannei şi familiei Hartford, Grace alege să îi povestească doar nepotului ei (scriitor de succes) secretul pe care l-a ţinut atâţia ani (peste 50 de ani). O apariţie dragă mie este cea a Agathei Christie în această carte alături de soţul ei care a fost arheolog, îi găsim în anturajul lui Teddy (participă la un dineu).



3 comments:

  1. Mie mi-a placut foarte mult Casa de la Riverton. Nu inteleg de ce te-a dezamagit finalul. Eu nu m-am asteptat nicio clipa la el. M-a surprins si mi-a placut. La urma urmelor, familia e cea mai importanta, mai presus de orice.
    Ai citit si Gradina uitata? Daca da, cum ti s-a parut? E si ea o carte foarte foarte buna, dar mai mult mi-a placut Casa de la Riverton.

    ReplyDelete
  2. In primul rand sunt surprinsa ca ai ajuns la mine pe prea putin popularul meu blog :) nu mi-a displacut Casa de la Riverton, doar ca sunt victima TVului si a cartilor mult mai sinistre si poate ca de aceea aveam sperante de "mai lugubru". Nu am citit Gradina uitata, nenorocitele astea de rezolutii de an nou ma impiedica sa mai fac noi achizitii, cel putin pana nu citesc mai multe carti din biblioteca. Dar Gradina este pe TBR list :)

    ReplyDelete
  3. Am ajuns pe blogul tau incercand sa gasesc pareri despre cartile lui Kate Morton. Si am ramas placut surprinsa de ce am gasit pe aici. Observ ca avem cam aceleasi pasiuni.:D

    ReplyDelete