Wednesday, February 8, 2012

Am castigat un premiu

De la Ralu, care ma premiaza chiar si cand nu particip, asta este Raluca mea :)  Multumesc si ne vedem curand, abia astept!!!



Iata regulile premiului:
1. Aminteste persoana care ti-a acordat premiul printr-un link catre blogul ei.
Check! 
2. Raspunde intrebarilor care insotesc premiul.
a. Care este produsul de machiaj favorit?
Oh, ma machiez atat de rar, dar mereu cand o fac ma simt mai bine in pielea mea, care cred ca este ideea principala, nu? As raspunde - eye linerul, fara un brand anume. Crema de fata (Olay) si crema de maini (cea mai grasa pe care am gasit-o – de la Balea) as vrea sa devina nelipsite din rutina mea zilnica, dar unele zile sunt mai ordonate, altele mai putin.
b. Care a fost trend-ul preferat in 2011?
Ca sa stiu sa raspund , ar trebui sa stiu mai multe trenduri si din ele sa il aleg pe cel agreat. Well…rusinica, rusinica, dar nu stiu.
c. Care este desertul tau preferat?
Cheesecake simplu, cu ciocolata, cu capsune, cu fructe de padure, cu gem de coacaze, cu stafide, cu orice, dar cheesecake.
d. Culoarea preferata?
Banal, dar negru.
e. Care este prenumele tau?
Luminita-Elena
f. Care este ultima melodie pe care ai ascultat-o.
Da, asta este in trend - Michael Telo – Ai Se Eu Te Pego!
g. Pisici sau caini?
Pisica – avem si una in dotare – Nichi (un an si 8 luni)
3. Spune ceva despre tine ce nu ai mai spus nimanui pe blog.
Sunt o conservatoare. Mi-a venit si mie greu sa cred si sa accept, dar iata-ma-s.
Premiaza cate bloguri crezi tu ca ar merita acest premiu.
Multe bloguri ar merita si cele pe care le urmaresc sunt in blogroll, insa nu sunt atat de vizibila incat sa le dau un premiu, dar tot Ralu mi-a venit in ajutor cu o sugestie - un site pe care as vrea sa il promovez in masura posibilitatilor este acesta - http://www.laviq.ro/  - cadouri unicat facute cu dragoste si pricepere si un altul, pe care imi arunc din cand in cand cate o privire plina de admiratie pentru oamenii rabdatori si talentati care fac lucruri uimitoare, este acesta  http://katafolt.blogspot.com/ 
Si nu in ultimul rand lui MissAnnie pentru ca m-a surprins placut comentand la mine pe blog :*
 

No comments:

Post a Comment