Sunday, February 26, 2012

Liliacul - opereta in trei acte de Johann Strauss-fiul

Info aici si aici
Nu sunt eu nici pe departe in masura sa spun ce si cum, nu ma pricep si nu sunt cunoscatoare. Nici macar amator nu pot sa spun ca sunt - e primul spectacol de opereta pe care il vad. M-a surprins ca erau multi copii in sala, copii care au stat cuminti 3 ore cat dureaza showul si care s-au amuzat la inceputul actului III - gardianul Frosch (Lucian Ghimisi) preparand o supa cu de toate. Daca mi-a placut ? Da. Daca ma asteptam la altceva ? Da.Daca voi mai merge si la alta opereta? Da. Nu am citit nimic inainte, am vrut sa fie o surpriza, nu stiam nici daca liliacul este floarea sau animalul...Sunt aspecte pe care nu le-am inteles, dar este un spectacol grandios, la sfarsit abia am realizat cati oameni sunt implicati si cata munca presupune un asemenea display de muzica, dans si culoare.


In alta ordine de idei - cautand pe net un poster - din una in alta am dat peste numele Jan Saudek - some strong stuff, nu?

No comments:

Post a Comment