Thursday, March 1, 2012

3 din 3 pentru martie

Pentru februarie imi propuneam :
1 - sa citesc 3 carti (si sa scriu un pic despre ele), sa vad 3 filme cap-coada (cel putin unul la cinematograf)
- semi esec, spre esec - am citit doar o carte, nu am fost la nici un film la cinematograf - imi pot gasi scuze si justificari, dar nu are rost. Mereu este timp, chiar daca luna este scurta, chiar daca am fost prinsa sau nu...dar imi voi pastra propunerea pentru martie si-mi voi da mai tare silinta.
2 - sa imi aduc de acasa mancare pentru masa de pranz de 3 ori pe saptamana - 100% esec. In ianuarie a fost mult mai bine.
3 - sa beau cel mult 3 l de cola pe sapt (sa nu depasesc 0.5l/zi) - semi esec -
Stiu ca pare mai mult o nerealizare decat o realizare, dar sunt alte lucruri pe care le-am facut in februarie si care au facut din luna asta o luna buna pe toate planurile - am ajuns la Bacau, la Piatra si in Poiana - am vizitat 3 locuri, am sarbatorit (ziua Ralucai, ziua lui S si ziua sotului meu), i-am vazut pe ai mei, mi-am cumparat o bijuterie pe care mi-o doream de mult timp, m-am vazut cu Cris, cu G.,am lasat Secu' asa in stilul nostru neconventional, am fost la Opereta...da, a fost o luna buna. 


Pentru martie :
1 - sa citesc 3 carti (si sa scriu un pic despre ele), sa vad 3 filme cap-coada (cel putin unul la cinematograf)
2 - sa fac 3 torturi/prajituri/feluri de mancare noi, neincercate pana acum + poze ca dovada :)
3 - sa tin post miercurea si vinerea

De azi a venit primavara calendaristic :), trebuie sa ne alegem Baba (a mea este aceeasi de ani de zile) si a inceput numaratoarea inversa 20, 19, 18... pana fac 30 de ani, oh! Si azi este ziua de nastere a bunicii mele! Am bunica ghiocel :)

No comments:

Post a Comment