Monday, May 21, 2012

Camilla numero 6

Am asteptat cartea asta si mi-am dorit-o si am cerut-o, am primit-o, am citit-o. Mi-a placut, desi mi s-a parut mai lalaita ca oricare din primele 5 citite si sfarsitul m-a lasat perplexa, masca, m-a facut praf. Singura intrebare care imi suna in cap era si este in continuare (si a trecut o saptamana de cand am terminat-o) :"CUM?" un fel de Say what ? Come again ? Dar, na, o sa vedem in numarul 7. In continuare cred ca imi place mai mult dinamica dintre Erica si Patrik decat linia politista. De data asta Erica si-a bagat nasul fix unde nu ii fierbea oala si mi s-a parut neverosimila din cauza asta. Cred ca imi iau de la Bookfest sau de la vreun anticariat o carte de Jo Nesbo. Vreau sa vad cum e.
De la super anticariatul de la Universitate am luat trei carti
- Destin de Peal S Buck (cred ca incet incet strang toate cartile scrise de ea)1.99RON,
- Luna si doi bani jumate De W. Somerset Maugham - acelasi care a scris Valul pictat 1.99RON
- Republica Dominicana - ghid turistic - sa avem acolo amintire de la mare - de unde am fost 4.99RON



1 comment:

  1. Apropo de carti, am lansat aici o leapsa: http://samacitesti.blogspot.com/2012/05/prima-mea-leapsa-tu-cu-cine-te.html

    ReplyDelete