Tuesday, December 4, 2012

Intre timp

La capitolul carti stau prostut- am terminat in oct-nov doar 3 carti.

Soarele negru de Ticu Archip - Ticu Archip are un nume tare neobisnuit - am cules titlul citind-o pe Terorista

http://oradecluj.oradestiri.ro/top-5-carti-necitite/terorism-de-cititoare-2/2012/01/05/ si am gasit cartea pe Okazii (2 vol) si am dat gata primul volum. Se simte ca este scrisa in romana, adica nu este tradusa. Vorba este mult mai aproape de felul nostru de a fi. Am ramas surprinsa de diferenta si mai ales de faptul ca exista o diferenta. Mi-a placut. Aman cititul volumului 2 din motive egoiste.



Varul Alexandru si alte povestiri de Adrian Oprescu -
Ionuca a scris despre ea si tarziu mi-am cumparat-o si eu. Mi-a placut cartea si am citit-o peste weekend, am devorat-o. Face parte din cartile pe care ar trebui sa le citeasca cei care vor veni dupa noi - pentru ca daca noi mai stim ceva, vag despre comunism si despre ce a insemnat, copiii nostri vor fi rupti cu totul de asemenea realitati.

Astra. Roman Epistolar de Carmen Sylva & Mite Kremnitz - prima carte in stil epistolar citita de mine, tot luandu-ma dupa Ionuca. Frumoasa, sensibila, dar m-am enervat pe alocuri de-mi venea sa o inchid si sa o las asa. Prostie fara margini din partea mea sa citesc prefata - NEVER do that again! Mega spoiler! asa ca am citit-o mereu asteptand un sfarsit pe care il stiam si pe care as fi vrut sa nu-l stiu. Nu cred ca as si intuit ce se va intampla - sa-mi fie invatatura de minte!


Acum citesc Varsta inocentei de Edith Wharton - Pulitzer in 1921 - luata din anticariat, cine stie cand. Scrisa acum 90 de ani, ehei, multe erau altfel acum 90 de ani. Am avut un inceput greu, acum sunt in mijlocul problemelor si ma tine cu sufletul la gura, fara sa fie, nici pe departe, o carte de actiune. Lovely book desi poate ca nu o fi pe gustul tuturor. Si eu sunt surprinsa ca-mi place :) 


No comments:

Post a Comment