Tuesday, January 15, 2013

Ion Grecea

Am citit cand eram kid - Moartea lebedei - nu-mi mai amintesc decat ca mi-a placut si ca era vorba despre o balerina. Sigur o gasesc in anticariat - as vrea sa o recitesc. Cu 5 RON am luat Talida si am savurat-o in doze mici, acum in ianuarie -
Ion Grecea are un stil aparte, sensibil si surprinzator pentru un barbat. Cartea e faina la 30 de ani, dar cred ca ar fi fost mai faina pe la 16 :) Mi-a placut si structura si finalul - mi-a raspuns la toate intrebarile.

Am vazut O luna in Thailanda la Union - tot ce am cules din film este o melodie - in rest...

3 comments:

  1. Vai cat am cautat cartea asta! Iti multumesc ca ai gasit-o. Uitasem numele autorului. Acum poate o pot gasi si eu :)

    ReplyDelete
  2. ti-o pot imprumuta cu draga inima. da-mi un semn si ti-o trimit prin curier sau posta.

    ReplyDelete
  3. Lumi, multumesc mult!
    am gasit cartea respectiva in biblioteca unui prieten.

    ReplyDelete