Friday, February 15, 2013

adio, Oscar!

Da, azi in metrou, in drum spre munca mi-am luat la revedere de la Oscar, asa final frumos - mai rar. Da, o carte foarte faina. Acum imi dau seama ca nu-mi place sa fac scenarii, sa ma gandesc cum as vrea sa se termine o carte - pur si simplu insotesc personajele prin aventura lor...dar luandu-ma dupa titlu mi-am imaginat ca viata lui Oscar este scurta, dar conteaza si cu ce o compari, nu ? Si apoi mai conteaza si ce intelegi prin viata - poti sa traiesti o suta de ani si tot sa ti se para putin ... ma rog, chestii de duzina. Ideea este ca mi-a placut, s-a terminat frumos, ciclic, spiritele au fost razbunate - sunt sigura ca au trecut pe langa mine multe referinte SF, dar cele pe care le-am prins au fost suficiente si satisfacatoare. Yunior a povestit cel mai frumos dupa parerea mea - si sa vedem ce a mai scris Dl. Diaz.

No comments:

Post a Comment