Wednesday, March 23, 2011

Seria neagra - predicatorul (The Preacher)

M-am poticnit cu The Grapes of Wrath - ma incapatanez sa o citesc in engleza si merge greu, greu de tot. Asa ca fac pauze lungi si dese in care citesc altceva. De exemplu - Predicatorul de Camilla Lackberg din Seria neagra de la Editura Trei - a doua din colectia Fjallbacka (7 carti), prima fiind Printesa gheturilor sau Arhitectura iubirii pe care abia am primit-o cadou sau Anna Karenina :) Predicatorul a fost inghitata in 2-3 zile, in metrou, sau seara inainte de culcare. Mi-a placut mai putin ca Printesa, dar tot am fost pentru cateva zile in Suedia investigand crime si descoperind secrete de familie. Asteptam nr 3, mi-e drag de Erika si Patrik si vreau sa vad ce mai fac in urmatoarele carti. Adevarul este ca nu stiu daca nu cumva imi plac mai mult personajele decat actiunea sau cazul in sine. M-am atasat cam mult de orasel (cica 812 locuitori in 2005), de atmosfera din sectia de politie , de casa Erikai :)
  • 2002 - Isprinsessan - The Ice Princess, translated by Steven T. Murray (2008)
  • 2004 - Predikanten - The Preacher, translated by Steven T. Murray (2009)
  • 2005 - Stenhuggaren - The Stonecutter, translated by Steven T. Murray (2010)
  • 2006 - Olycksfågeln - The Jinx, translated by Steven T. Murray (forthcoming)
  • 2007 - Tyskungen - The German Brat
  • 2008 - Sjöjungfrun - The Mermaid
  • 2009 - Fyrvaktaren - The Lighthouse Guardian

No comments:

Post a Comment