Wednesday, February 1, 2012

3 din 3 pentru februarie

Ma alatur initiativei Ralucai cu 3 din 3 :)
Pentru luna februarie imi propun :
1 - sa citesc 3 carti (si sa scriu un pic despre ele), sa vad 3 filme cap-coada (cel putin unul la cinematograf)
2 - sa imi aduc de acasa mancare pentru masa de pranz de 3 ori pe saptamana
3 - sa beau cel mult 3 l de cola pe sapt (sa nu depasesc 0.5l/zi)

Da, telurile mele sunt mai pamantesti, mai practice, dar la astea m-am gandit deocamdata si sper sa ma tin de ele. Ralu, te pup :*

2 comments:

  1. Sper ca tie ti-au iesit mai bine decat mie. Eu te premiez- ai un premiu de blog de la mine, sper sa il revendici si sa il dai mai departe cui vrei tu-
    http://caietpentrucasamea.wordpress.com/2012/02/08/si-al-doilea-premiu/
    pupici mari si mici!

    ReplyDelete
  2. Am vazut, multumesc pentru premiu, o sa ma achit in cursul zilei de azi. Nu-s familiarizata cu socializarea asta pe blog :)

    ReplyDelete