Thursday, February 9, 2012

Carti noi

S-a ales praful de dorinta mea de a nu-mi mai cumpara carti noi pana la BookFest sau pana nu citesc cel putin 5 carti din biblioteca. Dar au fost niste promotii foarte bune pe elefant si am profitat de ele.
Toate au fost 90RON, mi s-a parut OK. Cea cu bebelusul este un cadou :) A doua carte a ignorantei este pentru D (i-a placut prima carte a ignorantei si ma agat de orice carte care ii place), Cu sange rece era pe TBL (To Buy List :)) ) de cand am citit Sa ucizi o pasare cantatoare, despre Varul Alexandru am citit pe bloguri si m-am convins sa o cumpar...iar restul sunt achizitii impulsive - si nu poti avea vreodata prea multe carti culinare - vezi Jamie. Am pus deoparte Bastada Istanbului si de aseara am inceput (pentru vALLuntar) - Poveste de dragoste africana. Deocamdata suntem la introducere...
Pan Wolodyjowski
Henryk Sienkiewicz



A doua carte a ignorantei
John Mitchinson



Ultima comanda
Graham Swift



Varul Alexandru si alte povesti adev...
Adrian Oprescu



Cu sange rece
Truman Capote



Alina-ti bebelusul in mod natural
Pamela Rhatigan



Cuibul de vipere. Genitrix
Francois Mauriac



Intoarcerea bucatarului care se dezb...
Jamie Oliver









1 comment:

  1. Ehei, pana la Bookfest mai e. Si uneori e imposibil sa rezisti fara noi achizitii. Chiar daca biblioteca geme de carti inca necitite, intotdeauna mai e loc pentru noutati.

    ReplyDelete