Thursday, February 9, 2012

Hobby

De fapt poate ca e mult spus hobby... mai corect poate ca ar fi ...hobby cand si cand :) Imi place sa impletesc, crosetez, sa lucrez la goblen. Acum sunt in era crosetat. Am un mic reminder pentru mine insami sa ii multumesc mamei mele cu prima ocazie ca m-a invatat cand eram mica de toate. Nu stiu daca toate mamele o fac cu fetitele lor, dar a mea, a avut rabdare si inclinatie si mi-a aratat. Cred ca daca ar fi stiut sa lucreze la masina de cusut si sa croiasca, m-ar fi invatat si asta. Singurul lucru de mana pe care mama il face si eu nu - ar fi mileul. Adica stiu sa fac snurulet, dar doar atat. Nu m-au interesat mileurile si nu am invatat.
Asa, precum ziceam acum sunt in zona croset :) nu stiu cat o sa ma tina, dar oricat ar fi, sunt pregatita. Am mai multe proiecte in derulare, vor fi mici cadouri pentru prieteni apropiati. Cel mai recent este acest ursulet - facut dupa un pattern amigurumi - am mai incercat eu si anul trecut, dar m-am lasat repede. De data asta iata-l finalizat - inspiratia este aici.
Stiu ca trebuia sa iasa mai mic - cat un breloc, insa l-am facut cu un fir mai gros si cu un croset mai gros. Eu sunt multumita de el, utilitate zero, dar e haios. Si boticul i l-as fi putut face mai frumos, eventual tot crosetat sau cusut, dar  nu aveam un ac potrivit in casa (mi-ar fi trebuit unul gros). Cred ca este cel mai simplu model amigurumi pe care l-am gasit :)



1 comment:

  1. Vai, cat e de simpatic! Pare asa vesel si plin de bunatate. E foarte frumos! Felicitari pentru creatie! Mi-ar placea si mie sa am un hobby asa mai special si in acelasi timp util.

    ReplyDelete