Friday, March 30, 2012

Pe sfarsit de luna


In ultima vreme din oarece motive am ales sa citesc doar carti mai groase. Fara sa-mi dau seama pana mai acum. A trebuit sa fac un drum lung cu trenul pana la Onesti si mi-am luat pentru calatorie – Mandra fecioara de Joyce Carol Oates si am dat-o gata la dus. Poate ca din cauza copertei ma asteptam la altceva, sau poate din cauza titlului – ma asteptam ca actiunea sa se intample pe la 1800, dar nu – totul este cum nu se poate mai in vremurile noastre –  este evident pentru mine ca morala aceste carti ma eludeaza, ma depaseste , dar nu mi-a displacut sa o citesc. Este o carte frumoasa, interesanta – personajul feminin m-a induiosat, intristat, enervat, iar cel masculin… mixed feelings cand vine vorba  si de el. Un batran singur si trist, artist sau pervers ? Si cartea asta o sa faca turul cititoarelor si astept pareri de la prietenele mele, poate asa ma lamuresc si eu.  Acum sunt la jumatate din Corectii de Jonathan Franzen. Pe net zice ca este o carte realista si tragicomic. Realista, da. Comica – nu vad unde. Poate ca in a doua jumatate. Deocamdata mie imi pare doar foarte trista – depresiva. Dar mai am vreo 250 de pagini sa-mi schimb parerea. 




Ultimele achizitii in materie de carti -  magnolia de la Titulescu - mieii gemeni de la Casin si Haralambie.

No comments:

Post a Comment