Monday, April 2, 2012

3 din 3 pentru aprilie

Da, sunt de coada carutei, nu am nici o scuza.
Pentru martie imi propuneam

1 - sa citesc 3 carti (si sa scriu un pic despre ele), sa vad 3 filme cap-coada (cel putin unul la cinematograf) - semiesec - am citit 2 carti jumate - mai-mai sa imi ating telul - cu filmele sunt praf-praf - nici in martie nu am pus piciorul intr-un cinematograf :((
2 - sa fac 3 torturi/prajituri/feluri de mancare noi, neincercate pana acum + poze ca dovada :) - am gatit una alta, dar nu atat de mult pe cat mi-ar fi placut, deci si aici semiesec -
3 - sa tin post miercurea si vinerea- esec total.

Nu sunt mandra de mine, nu as avea de ce, as putea sa gasesc scuze, sa spun ca am fost ocupata/stresata/prinsa cu altele...dar luna martie nu a trecut neobservata. A fost o luna lunga si grea, frumoasa, dar trista. Da, exact asa a fost. Mereu mi-au placut zilele de Martisor, mereu mi-a placut sa imi sarbatoresc ziua de nastere si mereu mi-a placut luna martie. E luna mea. Anul asta am facut 30 de ani, un mare prag, credeam ca o sa fiu mai afectata, mai data peste cap, mai predispusa la liste si la trageri de linie si de concluzii, dar am petrecut frumos, cu colegii, cu prietenii si familia :). Am primit vesti minunate la inceput de luna, vesti de noi inceputuri, dar si vesti triste - mi-am luat la revedere de la un om bun, care m-a iubit si pe care l-am iubit. Da, a fost o luna lunga, frumoasa, vesela si trista in acelasi timp. 

Pentru aprilie:

1 - sa plantez un copacel/un trandafir si multi bulbi - aici trisez - pentru ca stiu ca voi ajunge la tara si stiu ca asta voi face :) O sa avem un copacel plantat de noi, de mine si de D. De mult imi propun asta, dar niciodata nu am ajuns sa o fac efectiv. + poze
2 - sa slabesc 3 Kg - asta e cu cantec, dar imi doresc si imi propun - a inceput sezonul salatelor, poate ca am o sansa, desi cu Pastele atat de aproape...
3 - 3 carti /3 filme - perseverenta te apropie de reusita, nu ?


4 comments:

  1. Imi plac tare mut scopurile tale de luna aceasta! Mult succes si spor...cand tragi linia si vezi ce ai reusit, iti dai seama ca ai reusit mai mult decat daca nu ti-ai fi propus nimic :)

    ReplyDelete
  2. Imi plac scopurile tale! Si poate cel mai mult esti organizata!

    ReplyDelete
  3. Deocamdata sunt la 50% , mai am putin din aprilie - dar nu e timpul pierdut! Multumesc de vizita!

    ReplyDelete