Wednesday, April 11, 2012

Emotii de primavara

Mai mult ca in alti ani sunt mai atenta la copaci si flori. Poate pentru ca acum merg mai mult pe jos de la metrou pana la birou si am multe gradinite de bloc pe care le vad schimbandu-se de la o zi la alta. Narcise, zambile, magnolii si multi pomi infloriti - surprinzator cand te gandesti ca acum doua luni erau peste ele munti de zapada. Poate ca imbatranesc si sunt mai melancolica...
Am cumparat pentru mami 4 butasi de trandafiri si o magnolie - sa vedem ce soarta vor avea si daca vom avea mana buna. Suntem pregatiti sufleteste sa ii plantam in gradina si sa avem grija de ei, dupa cum vom apuca.
Diseara am de facut un tort si am niste emotii...ca nicicand. Sa speram ca va fi bine.
Inca ma lupt cu Corectii - mai am vreo 50 de pagini. Trista carte.

No comments:

Post a Comment