Wednesday, December 12, 2012

Filme

Dupa ce am pierdut o seara si cativa nervi cu The Bourne Legacy aseara am vazut un film minunat, frantuzesc, emotionant - The Intouchables - Lovely movie! Diseara am in plan sa merg la cinema sa vad - ceea ce ma astept sa fie o comedie draguta si usurica - Playing for Keeps -desi nu ma omor dupa Jessica Biel.

Citesc Concert în memoria unui înger - am terminat doua din cele patru nuvele si inca nu-s pe spate. Cred ca am cumparat-o pentru ca am cazut victima marketingului Elefantului - era redusa si pusa la inaintare pentru ademerirea publicului tinta si se pare ca sunt un esantion reprezentativ :)) In alte dati am tras loz castigator (Allende, Oz...), cu cartea asta inca nu-s sigura. Sau poate ca nu-mi plac nuvelele in general...ramane de vazut.

No comments:

Post a Comment