Monday, December 10, 2012

Vizita la Bacau

Am gasit in biblioteca alor mei doua carti de W Somerset Maugham - Fumul amagirilor si Sase femei. Azi de dimineata mi-am luat cu mine spre munca Fumul si cand colo, ce sa vezi ? Charlie, Kitty, Walter - stai un pic, eu stiu personajele astea - se pare ca este Valul pictat in editia veche. Fain, nu ?

Am terminat Varsta inocentei - carte de Pulitzer 1921, primul dat unei femei. Nu as fi zis despre mine vreodata ca as fi vreo romantica, dar atat de mult mi-a placut cartea asta incat voi citi si altele de Edith Wharton cat de curand. Cred ca am Sufletul omului in biblioteca. La inceput mi s-a parut greoaie, mi-a luat catva timp pana sa inteleg relatiile, gradele de rudenie, cine e nepoata cui, cine e verisoara cu cine, cine e nora/fiica si cine se trage din ce familie, dar pe la jumatatea cartii totul a devenit mai clar, din ce in ce mai clar si m-a tinut cu sufletul la gura pana la sfarsit. Si sfarsitul a fost desavarsit ...

Am citit editia din 1972 (Ed Univers) mi s-a parut foarte reusita ilustratia de pe coperta. 


No comments:

Post a Comment