Thursday, June 20, 2013

Poarta Coliviei

Achizitie inspirata de blogul Despre mine si carti - de la Bookfest de anul acesta si prima citita din teancul de carti. Mi-a placut mult cartea, este o scriere muncita, documentata si echilibrata - cu gandul la cititor. Avem doua lumi paralele, doua planuri temporale(1600 si zilele noastre), avem doua povesti de iubire diferite, dar iubirea este aceeasi indiferent de protagonisti si de timp, nu ? Si avem intrigi si finaluri diferite - cum ar veni, una calda, una rece. M-am bucurat sa citesc ca exista un follow up din 2011 - netradus inca - The Pindar Diamond se numeste, carte pe care o caut deja, este in categoria-cauta si cumpara :)
Citesc acum Nu te misca - de Margaret Mazzantini. Carte foarte puternica, sunt pe la mijloc, am plans deja de vreo doua ori. N-am idee cum se va termina, stiu doar ca voi mai cauta si alte carti de MM. Planuiesc sa vad filmul imediat cum termin cartea.

1 comment:

  1. Nu stiam de 'The Pindar Diamond', am sa o caut si eu :).
    'Venuto al mundo' a mai scris MM, foarte puternica si aceasta..

    ReplyDelete