Thursday, June 6, 2013

Bookfest 2013

De data asta Bookfest a fost intre 29 mai si 2 iunie si nu l-am putut rata, desi, in ultimii ani, si-a pierdut din atractivititatea de la inceputuri - de la editie la editie am invatat cate ceva - sa nu merg sambata sau mai degraba sa nu merg dupa-amiaza sambata, sa nu am o lista prestabilita, sa ma las dusa de curiozitate si de feeling si sa vizitez standurile cu cartile de la reviste pentru ca au niste preturi de lichidare foarte bune -
Captura de anul acesta:
Cartile cu muzee - 3ron/buc, cartile feminine de la Click - 6ron, Poarta Coliviei 10ron si o cautam de ceva vreme si Elefantul tot n-o avea in stoc, iar Soareci si oameni(17ron) este completarea colectiei de Steinbeck din biblioteca, inca nu am curajul sa o citesc, intra in TBR list si micuta de tot este o carticica in engleza, pentru copii The Enormous Turnip - care imi aminteste de desenul de la Ciufulici, de cand eram mica.

Incepusem Prins, incepusem nu mai stiu ce, am lasat tot pentru Poarta Coliviei. Foarte haotice si lipsite de chef sunt lecturile mele in ultima vreme.

2 comments:

  1. Astept parerea ta despre 'Poarta coliviei' :).
    De ce n-ai curaj sa citesti 'Soareci si oameni'? Iti place Steinbeck, iti va placea si asta...

    ReplyDelete
    Replies
    1. Vag imi amintesc filmul facut dupa carte si stiu ca era trist-trist-trist de tot :( si poate ca va trebui sa o citesc vara, la mare, la soare - sa fiu intr-un mic paradis astfel incat sa mai atenuez din drama. Sunt la jumatatea Portii, o lungesc pentru ca imi place si o citesc tiptil-tiptil

      Delete